50 paketomata po cijeloj Hrvatskoj

50 paketomata po cijeloj Hrvatskoj

Nakon što je uveo uslugu slanja i preuzimanja paketa na kioscima, Tisak je početkom godine počeo postavljati paketomate. Ideja je bila uslugu dostave paketa učiniti još fleksibilnijom jer preuzimanje i slanje nije ograničeno radnim vremenom pa je usluga dostupna sedam dana u tjednu od 0 do 24 sata.

Prvi paketomat su postavili u trgovačkom centru Avenue Mall u Zagrebu, a u međuvremenu ih je postavljeno na ukupno pedeset lokacija u svim većim gradovima, uključujući Split, Dubrovnik, Rijeku, Osijek i druge. Agrokor je u projekt investirao 10 milijuna kuna.

Strateško partnerstvo s Abrakadabrom

Njihova usluga dostave paketa je dodatno dobila na važnosti zbog strateškog partnerstva s nedavno lansiranom online trgovinom Abrakadabra, jer paketomati osim za slanje i preuzimanje paketa funkcioniraju kao mjesto dostave prilikom kupnje preko interneta.

Korištenje paketomata je prilično brzo i jednostavno. U priopćenju se navodi da korisnik za preuzimanje paketa dobije SMS ili e-mail s jedinstvenim PIN-om i QR kodom za otvaranje pretinca, a pošiljku može preuzeti bilo kada, skeniranjem QR koda ili unosom PIN-a na ekranu paketomata. Za slanje pošiljke potrebno je napraviti online rezervaciju i uplatu na internetsku stranicu
www.paketomat.hr
, nakon čega korisnik dobiva sms ili e-mail s potrebnim kodom za otvaranje pripadajućeg sandučića na paketomatu, a cijena slanja iznosi 15 kuna.

Ciljaju na rast tržišnog udjela

U Hrvatskoj, prema podacima HAKOM-a, dostava paketa čini trećinu prihoda poštanskog tržišta, na kojem je u 2014. godini promet premašio 400 milijuna kuna. Najveći tržišni udjel od preko 70 posto i dalje drži Hrvatska pošta, a uvođenjem paketomata Tisak želi povećati svoj tržišni udjel. Prema vlastitoj procjeni Tiska od prošle godine, držali su tržišni udjel od oko 15 posto, a ciljaju na 30 posto tržišta. Sa 1200 prodajnih mjesta, Tisak je vodeći maloprodajni lanac kioska, a osim dominacije u segmentu paketne distribucije na kioscima, cilj im je dalje širiti poslovanje te postati vodeće mjesto za cijeli niz brzih financijskih i logističkih usluga.