Istragrafika, Kanfanar – Ulaganje u znanje i tehnologiju

Istragrafika, Kanfanar – Ulaganje u znanje i tehnologiju

Istragrafika je u prvih devet mjeseci ostvarila rast proizvodnje i prihoda od 8 posto.

Istragrafika – proizvođač i izvoznik komercijalne kartonske ambalaže, koja posluje u sastavu Adris grupe povećala je i izvoz za 11 posto.

U godini koju i dalje obilježavaju teške gospodarske prilike, zahvaljujući stalnim investicijama i unapređenju proizvodnih procesa, Istragrafika privlači nove klijente, sklapa nove poslove i ostvaruje dobre poslovne rezultate, stoji u priopćenju. U vrijeme kad je proizvodnja kartonske ambalaže pod pritiskom tehnološki sve zahtjevnijih potreba svojih klijenata, Istragrafika provodi razvojnu strategiju u sklopu koje je nabavljen i u pogon pušten najmoderniji stroj za izradu tiskovnih ploča CTP (Computer to Plate), vrijedan više od 1,5 milijuna kuna.

Započeta je suradnja s najvećim domaćim proizvođačem kave, čajeva i snackova, Franckom. Izrađene su kutije za proizvode Copack Ciglica i Copack Čaj, a unapređuje se suradnja i s postojećim domaćim i inozemnim partnerima. Nedavno je uspješno realiziran projekt novih kartonskih nosiljki za pivo, renomirane svjetske pivarske marke Heineken i Amstel, za Karlovačku pivovaru. Svoje proizvode Istragrafika izvozi i u 10-ak zemalja EU i regije, a najveći izvoz ostvaruje u Sloveniji, Austriji i Srbiji.

Zbog toga se u 2014. godini bilježi daljnji rast izvoza od 11 posto. Unatoč nepovoljnom gospodarskom okruženju i nedostatku razvoja novih proizvoda u industriji, Istragrafika je u prvih devet mjeseci 2014. godine i na domaćem tržištu u segmentu prehrambene, farmaceutske i konditorske industrije ostvarila rast proizvodnje i prihoda od osam posto. Kontinuirano praćenje svjetskih trendova u proizvodnji ambalaže, ulaganje u znanje i tehnološku opremljenost, preduvjet su uspješne suradnje s poslovnim partnerima i ulaska u nove projekte.

Ulagati i u radnike

Ovi pozitivni navodi svakako vesele, no moramo spomenuti da je poslodavac na početku godine i u kolektivnim pregovorima nastupio s negativnijim projekcijama poslovnih rezultata. Nadamo se da će u ovim pozitivnim kretanjima poslodavac prepoznati i honorirati doprinose radnika.