Slobodna Dalmacija ne gubi svoj identitet

Slobodna Dalmacija ne gubi svoj identitet
Slijedom preuzetih obaveza u okviru predstečajne nagodbe, pokrenutih procesa i stečenih zakonskih uvjeta, 31. kolovoza 2018. godine planirano je pripajanje Slobodne Dalmacije d.d. Hanza Mediji d.o.o.
Slobodna Dalmacija, kao najčitanija dnevna novina na području Dalmacije, time ne gubi svoj identitet, mijenja se pravna osobnost tvrtke, a sve ostalo što Slobodnu Dalmaciju čini prepoznatljivom i važnom, ostaje isto. 
Sam proces prije svega se provodi radi ispunjenja preuzetih obaveza u predstečajnoj nagodbi, a čime se i u budućnosti osigurava opstojnost tvrtke u dijelom izmijenjenim pravnim uvjetima, ali s jasno naglašenim ciljem da Slobodna Dalmacija ostane prepoznatljiv brend na hrvatskom tržištu. Kao i svako pripajanje te vrste, tako i ovo predviđa ispunjenje određenih, ne samo pravnih, već i organizacijskih uvjeta, koji se, naravno, odnose i na zaposlenike. Cilj takvih promjena osiguranje je nesmetanog poslovanja i konkurentnosti na tržištu tiskanih i online izdanja u budućnosti. Takve promjene rezultat su stalnih kretanja i transformacija koje se događaju u današnjem svijetu.
Svakodnevno smo svjedoci činjenici da se oni koji se na vrijeme ne uspiju prilagoditi stalnim promjenama i potrebama tržišta, nažalost, moraju pomiriti s time da za njih na tržištu nema mjesta.
I radnici i poslodavac u ovom procesu imaju i trebaju imati isti cilj, da se što bolje prilagodimo zahtjevima modernog svijeta i poslovanja, te da kao društvo u cjelini zauzmemo i zadržimo što više pozicije na medijskom prostoru Hrvatske, što donosi bolju i sigurniju budućnost za sve.