12 najnovijih trendova u grafičkom dizajnu

12 najnovijih trendova u grafičkom dizajnu

Ručno crtane ilustracije zasigurno čine vaš dizajn autentičnijim. Autentične slike su poput potpisa koji stavljate u svoj dizajn koji pomaže korisniku da se osjeća povezanijim s onim što vidi na ekranu. Drugim riječima, vaš dizajn čini humanijim i privlači emocije više nego što je to slučaj sa slikama

Svi smo osjetljiviji na inkluzivnost i raznolikost 2024., posebno nakon pokreta BlackLivesMatter i MeToo. Možemo vidjeti njihove tragove u današnjem sadržaju društvenih medija, kao i u aplikacijama. Ne preporučuje se više uključiti samo likove bijelaca u vaše vizualne elemente u aplikaciji koji predstavljaju zajednicu. Dakle, i vi kao dizajner imate udjela u socijalnoj uključenosti, a korisnici to vrlo cijene.

Slično utjecaju fotografije na svijet umjetnosti u 19. stoljeću, nalazimo se usred duboke promjene u svijetu trendova grafičkog dizajna. Umjetna inteligencija je u središtu ove kreativne promjene, mijenjajući i naše metode stvaranja i naše vizualne stilove. A ovogodišnji trendovi grafičkog dizajna otkrivaju umjetničku revoluciju u nastajanju, od 3D hiper-nadrealizma i digitalne destrukcije do stare škole i dizajna iz 60-ih.

Donosimo trendove koje predlažu  kreativci  koji rade s tisućama malih poduzeća svake godine putem dizajnerskih usluga VistaPrinta, uključujući 99designs by Vista.

  1. 3D likovi

Virtualna stvarnost uskoro će preuzeti našu svakodnevnu stvarnost. Navikli smo gledati 3D slike na našim zaslonima. Smatramo ih stvarnijima i osjećamo se kao da su nam bliži. Zato je 3D dizajn postao toliko popularan, posebno u stvaranju likova. Uz 3D likove, sve smo više navikli vidjeti kombinaciju 3D i 2D elemenata u dizajnu. Kontrast između njih općenito je privlačan i lijep. Dodaje dubinu.

  1. Boje slatkiša

Koristite nježne pastelne tzv. slatke boje u svojoj paleti boja. Taj trend nas vodi u bajkovitu zemlju daleko od nepodnošljive boli postojanja, zar ne? Korištenjem ove sheme boja dajete pozitivniju atmosferu i dječju razigranost dizajnu.

  1. Holografski dizajn

Jeste li čuli za hologramske koncerte gdje se hologram pjevača pojavljuje na pozornici čak i ako je preminuo?

Naravno, ovaj se trend odrazio i na grafički dizajn. Ljudi vole te gotovo prozirne vizuale pune mramoriranja i neonskih boja.

  1. Psihodelični oblici i fontovi

Psihodelični dizajn ovih dana preuzima pozornicu. Za razliku od futurističkog dizajna i slavljenja visoke tehnologije, tipovi stare škole i dizajna iz 60-ih prilično su popularni. Svjetlije boje i apstraktne ilustracije bitni su dijelovi ovog trenda.

  1. Uključivi vizualni elementi

Svi smo osjetljiviji na inkluzivnost i raznolikost 2024., posebno nakon pokreta BlackLivesMatter i MeToo. Možemo vidjeti njihove tragove u današnjem sadržaju društvenih medija, kao i u aplikacijama. Ne preporučuje se više uključiti samo likove bijelaca u vaše vizualne elemente u aplikaciji koji predstavljaju zajednicu. Dakle, i vi kao dizajner imate udjela u socijalnoj uključenosti, a korisnici to vrlo cijene.

  1. Ručno nacrtane ili prilagođene ilustracije

Ručno crtane ilustracije zasigurno čine vaš dizajn autentičnijim. Autentične slike su poput potpisa koji stavljate u svoj dizajn koji pomaže korisniku da se osjeća povezanijim s onim što vidi na ekranu. Drugim riječima, vaš dizajn čini humanijim i privlači emocije više nego što je to slučaj sa slikama.

  1. Prigušene boje iz prirode

Pandemija nas je natjerala da više razmišljamo o svom zdravlju i prirodi. Nemate li svi prijatelje koji su počeli preferirati ekološki prihvatljivije proizvode da bi bili zdraviji i počeli brinuti o svom ugljičnom otisku? Definitivno je utjecalo na trendove boja. To se odražava u svijetu dizajna kroz neutralnije boje i prigušene palete boja. Pod ovim mislim na sheme boja preuzete iz prirodnih znamenitosti kao što su zemlja, more i lišće umjesto živih boja.

  1. Velika i podebljana tipografija

Tipografija čini znatnu količinu dizajna, a danas postaje sve hrabrija i veća. Podebljani fontovi privlače pozornost i grade hijerarhiju među elementima dizajna.Većina direktora dizajna robnih marki proizvoda za web i aplikacije koristi ga velikodušno.

  1. Nostalgija

Nasuprot futurističkom dizajnu postoji i povratak u 90-e, 80-e i 70-e. Možete odabrati ovaj stil kako biste dali ugodnu vibru protiv brzih promjena u svijetu i tehnologiji. Međutim, također je važno znati što želite postići ovim dizajnom. Na primjer, izgled stare škole možda neće odgovarati tehnološkoj tvrtki. Dakle, pobrinite se da identificirate svoje korisničke osobe i znate što očekuju od vašeg dizajna.

  1. Anti-dizajn

Punk nije mrtav, ljudi. Ovaj trend odražava kretanje protiv tijeka pop kulture i popularnih trendova kao što su minimalistički dizajn, ravni dizajn i svijetle boje koje dominiraju preferencijama grafičkog dizajna. Njegove glavne karakteristike su asimetrični oblici, agresivna tipografija, tamna paleta boja i popularnosti svjetleće zelene.

  1. Iskrivljeni fontovi

Kriva slova, čudne verzije serifnih fontova, rukom pisani fontovi i još mnogo toga… Ovaj eksperimentalni tipografski trend primjenjuje tipografska odstupanja od normale, baš kao i antidizajn. Na primjer, jedna od popularnih TV serija iz 2022. prilično ga dobro koristi. Da, govorimo o Squid Games. Sjajno privlače pažnju kako bi korisnici/gledatelji pročitali ono što želite reći.

  1. Geometrijski oblici

Dizajni, uključujući geometrijske oblike, jednostavni su i minimalni; zato ga ljudi vole za brendiranje i dizajn objava na društvenim mrežama. Iako jednostavni i čisti, u kombinaciji s odgovarajućim bojama dizajn izgleda živo. Tehnički divovi, uključujući Zendesk, također preferiraju ovaj stil. Možete ga preferirati ako ne volite apstraktne oblike koji se uglavnom koriste u trendovima psihodeličnog ili holografskog dizajna.