Ručno crtane ilustracije zasigurno čine vaš dizajn autentičnijim. Autentične slike su poput potpisa koji stavljate u svoj dizajn koji pomaže korisniku da se osjeća povezanijim s onim što vidi na ekranu. Drugim riječima, vaš dizajn čini humanijim i privlači emocije više nego što je to slučaj sa slikama
Svi smo osjetljiviji na inkluzivnost i raznolikost 2024., posebno nakon pokreta BlackLivesMatter i MeToo. Možemo vidjeti njihove tragove u današnjem sadržaju društvenih medija, kao i u aplikacijama. Ne preporučuje se više uključiti samo likove bijelaca u vaše vizualne elemente u aplikaciji koji predstavljaju zajednicu. Dakle, i vi kao dizajner imate udjela u socijalnoj uključenosti, a korisnici to vrlo cijene.
Slično utjecaju fotografije na svijet umjetnosti u 19. stoljeću, nalazimo se usred duboke promjene u svijetu trendova grafičkog dizajna. Umjetna inteligencija je u središtu ove kreativne promjene, mijenjajući i naše metode stvaranja i naše vizualne stilove. A ovogodišnji trendovi grafičkog dizajna otkrivaju umjetničku revoluciju u nastajanju, od 3D hiper-nadrealizma i digitalne destrukcije do stare škole i dizajna iz 60-ih.
Donosimo trendove koje predlažu kreativci koji rade s tisućama malih poduzeća svake godine putem dizajnerskih usluga VistaPrinta, uključujući 99designs by Vista.
- 3D likovi
Virtualna stvarnost uskoro će preuzeti našu svakodnevnu stvarnost. Navikli smo gledati 3D slike na našim zaslonima. Smatramo ih stvarnijima i osjećamo se kao da su nam bliži. Zato je 3D dizajn postao toliko popularan, posebno u stvaranju likova. Uz 3D likove, sve smo više navikli vidjeti kombinaciju 3D i 2D elemenata u dizajnu. Kontrast između njih općenito je privlačan i lijep. Dodaje dubinu.
- Boje slatkiša
Koristite nježne pastelne tzv. slatke boje u svojoj paleti boja. Taj trend nas vodi u bajkovitu zemlju daleko od nepodnošljive boli postojanja, zar ne? Korištenjem ove sheme boja dajete pozitivniju atmosferu i dječju razigranost dizajnu.
- Holografski dizajn
Jeste li čuli za hologramske koncerte gdje se hologram pjevača pojavljuje na pozornici čak i ako je preminuo?
Naravno, ovaj se trend odrazio i na grafički dizajn. Ljudi vole te gotovo prozirne vizuale pune mramoriranja i neonskih boja.
- Psihodelični oblici i fontovi
Psihodelični dizajn ovih dana preuzima pozornicu. Za razliku od futurističkog dizajna i slavljenja visoke tehnologije, tipovi stare škole i dizajna iz 60-ih prilično su popularni. Svjetlije boje i apstraktne ilustracije bitni su dijelovi ovog trenda.
- Uključivi vizualni elementi
Svi smo osjetljiviji na inkluzivnost i raznolikost 2024., posebno nakon pokreta BlackLivesMatter i MeToo. Možemo vidjeti njihove tragove u današnjem sadržaju društvenih medija, kao i u aplikacijama. Ne preporučuje se više uključiti samo likove bijelaca u vaše vizualne elemente u aplikaciji koji predstavljaju zajednicu. Dakle, i vi kao dizajner imate udjela u socijalnoj uključenosti, a korisnici to vrlo cijene.
- Ručno nacrtane ili prilagođene ilustracije
Ručno crtane ilustracije zasigurno čine vaš dizajn autentičnijim. Autentične slike su poput potpisa koji stavljate u svoj dizajn koji pomaže korisniku da se osjeća povezanijim s onim što vidi na ekranu. Drugim riječima, vaš dizajn čini humanijim i privlači emocije više nego što je to slučaj sa slikama.
- Prigušene boje iz prirode
Pandemija nas je natjerala da više razmišljamo o svom zdravlju i prirodi. Nemate li svi prijatelje koji su počeli preferirati ekološki prihvatljivije proizvode da bi bili zdraviji i počeli brinuti o svom ugljičnom otisku? Definitivno je utjecalo na trendove boja. To se odražava u svijetu dizajna kroz neutralnije boje i prigušene palete boja. Pod ovim mislim na sheme boja preuzete iz prirodnih znamenitosti kao što su zemlja, more i lišće umjesto živih boja.
- Velika i podebljana tipografija
Tipografija čini znatnu količinu dizajna, a danas postaje sve hrabrija i veća. Podebljani fontovi privlače pozornost i grade hijerarhiju među elementima dizajna.Većina direktora dizajna robnih marki proizvoda za web i aplikacije koristi ga velikodušno.
- Nostalgija
Nasuprot futurističkom dizajnu postoji i povratak u 90-e, 80-e i 70-e. Možete odabrati ovaj stil kako biste dali ugodnu vibru protiv brzih promjena u svijetu i tehnologiji. Međutim, također je važno znati što želite postići ovim dizajnom. Na primjer, izgled stare škole možda neće odgovarati tehnološkoj tvrtki. Dakle, pobrinite se da identificirate svoje korisničke osobe i znate što očekuju od vašeg dizajna.
- Anti-dizajn
Punk nije mrtav, ljudi. Ovaj trend odražava kretanje protiv tijeka pop kulture i popularnih trendova kao što su minimalistički dizajn, ravni dizajn i svijetle boje koje dominiraju preferencijama grafičkog dizajna. Njegove glavne karakteristike su asimetrični oblici, agresivna tipografija, tamna paleta boja i popularnosti svjetleće zelene.
- Iskrivljeni fontovi
Kriva slova, čudne verzije serifnih fontova, rukom pisani fontovi i još mnogo toga… Ovaj eksperimentalni tipografski trend primjenjuje tipografska odstupanja od normale, baš kao i antidizajn. Na primjer, jedna od popularnih TV serija iz 2022. prilično ga dobro koristi. Da, govorimo o Squid Games. Sjajno privlače pažnju kako bi korisnici/gledatelji pročitali ono što želite reći.
- Geometrijski oblici
Dizajni, uključujući geometrijske oblike, jednostavni su i minimalni; zato ga ljudi vole za brendiranje i dizajn objava na društvenim mrežama. Iako jednostavni i čisti, u kombinaciji s odgovarajućim bojama dizajn izgleda živo. Tehnički divovi, uključujući Zendesk, također preferiraju ovaj stil. Možete ga preferirati ako ne volite apstraktne oblike koji se uglavnom koriste u trendovima psihodeličnog ili holografskog dizajna.